Friday, 25 August 2017

ကက္သလစ္ေတြ ကယ္တင္ျခင္းရရွိျပီးျပီလား

အေမး။       ။    ။ကက္သလစ္ေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕အက်င့္အားျဖင့္ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေရာက္ေအာင္ ပို႔ေဆာင္ေပးတယ္လို႔ယူဆေနၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ကိုယုံၾကည္ျပီး ကယ္တင္ျခင္းရရွိဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဧဖက္ၾသဝါဒစာေစာင္မွာ ယုံၾကည္ေသာအားျဖင့္ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ကယ္တင္ျခင္းေရာက္ရ၏။ ကိုယ္အလိုအေလ်ာက္ေရာက္သည္မဟုတ္။ ဘုရားသခင္သနားေတာ္မူရာ ျဖစ္သတည္း။ ကိုယ္ကုသိုလ္ေၾကာင့္ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းသို႔ေရာက္သည္မဟုတ္။ သို႔ျဖစ္၍ အဘယ္သူမွ်ဝါၾကြားစရာ အခြင့္မရွိ။ ဟူ၍ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

 အေျဖ။      ။      ။ပထမဦးဆုံးကၽြနိုပ္တို႔ နားလည္ထားသင့္တာကေတာ့ ဘုရားသခင္ရဲ႕ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္က်မ္းစာေတာ္ျမတ္ကို
ကိုယ္ၾကိဳက္သလိုဘာသာျပန္မရဘူး၊အဓိပၸယ္ဖြင့္ဆိုလို႔မရဘူးဆိုတာ
နားလည္ထားသင့္ပါတယ္။ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ က်မ္းစာတစ္ခုနဲ႕တစ္ခုကဆက္စပ္ေနျပီး သခင္ေယဇူးကိုယ္တိုင္ဓမၼေဟာင္းက်မ္းကို ကိုးကားအသုံးျပဳခဲ့တာေတြရွိသလို သခင္ေယဇူးေဟာေျပာခဲ့တာေတြကလည္း ဓမၼေဟာင္းက်မ္းကို ေထာက္ျပခဲ့တာေတြရွိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဓမၼသစ္က်မ္းကို နားလည္ဖို႔ၾကိဳးစားတဲ့အခါမွာလည္း က်မ္းစာတစ္ခုနဲ႔တစ္ခုရဲ့ဆက္စပ္မႈကို ေနာက္က်မ္းစာတစ္ေစာင္ကေန သိဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။
ဧဖက္ :ဒုစရိုက္အျပစ္၌ ေသလ်က္ရွိေနေသာ  ငါတို႔ကို ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ အသက္ရွင္ေစ ေတာ္မူၿပီ။ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္သာ ကယ္တင္ျခင္း သို႔  ေရာက္ရ၏။
စိန္ေပါလ္ ေျပာထားတဲ့အတိုင္းဆို ကုသိုလ္ေကာင္းမႈေၾကာင့္ကယ္တင္ျခင္းရတာမဟုတ္ဘူး၊ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္
လို႔ ေထာက္ျပထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ ဧဖက္ အခန္းၾကီး ၂ အခန္းငယ္ ၁၀ ကိုျပန္ၾကည့္ရေအာင္
ဧဖက္ ၂:၁၀ အဘယ္ေၾကာင့္ နည္းဟူမူကား၊ ငါတို႔သည္ ေကာင္းေသာ အက်င့္တို႔ကို က်င့္ရမည္အေၾကာင္း၊ ေယရႈခရစ္၌ ျပဳျပင္၍  ဖန္ဆင္းေတာ္မူရာ ျဖစ္ၾက၏။ ထိုေကာင္းေသာ အက်င့္တို႔၌  ငါတို႔သည္ က်င္လည္ရမည္အေၾကာင္း၊ ဘုရားသခင္သည္ ငါတို႔ကို ျပင္ဆင္ေတာ္မူႏွင့္ၿပီ။ ဟု အက်င့္(အလုပ္) နဲ႕ပက္သက္ျပီး ျပန္ေထာက္ျပထားပါတယ္။ ဒါဟာ ဘာကိုဆိုလိုခ်င္တာလည္းဆိုေတာ့ ကမာၻဦးက်မ္း၊ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းကတည္းက ဘုရားသခင္က လူကိုဖန္ဆင္းတဲ့အခါ သူရဲ့ပုံစံနဲ႔အညီ ဖန္ဆင္းထားျခင္းကို ဆိုလိုတာျဖစ္ပါတယ္။ လူကိုဘုရားသခင္ သူရဲ႕ပုံစံနဲ႕အညီဖန္ဆင္းထားတယ္ဆိုတဲ့အရာကေတာ့ လူဟာသဘာဝအေလွ်ာက္ ေလာကသဘာဝအျပစ္ကိုေရွာင္ျပီးေတာ့ ေကာင္းေသာအမႈကိုျပဳေစခ်င္တဲ့ သေဘာထားကို ေျပာျပေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘုရားရဲ့ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူးကို ရရွိတဲ့လူဟာ ေကာင္းေသာအမႈကိုျပဳတဲ့အခါ အက်င့္ကအဲဒီကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္နဲ႔ ဆန္က်င္ျခင္းျဖစ္ေစတာမဟုတ္ဘဲနဲ႕ ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ရရွိျခင္းေၾကာင့္သာ ေကာင္းေသာအမႈ(အက်င့္) ကိုျပဳတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါကိုနားလည္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေကာင္းတဲ့အမႈကိုျပဳတာနဲ႔ ယုံၾကည္ျခင္းနဲ႔ ဘယ္လိုမွဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေနတဲ့ သေဘာတရားမရွိပါဘူး။ ဒါနဲ႔ပက္သက္ျပီး ေနာက္က်မ္းပိုဒ္ျပန္ၾကည့္ရေအာင္
ရွင္ယာကုပ္ ၂:၁၄-၁၈
၁၄ ငါ့ညီအစ္ကိုတို႔၊ တစံုတေယာက္ေသာသူက၊ ငါသည္ယံုၾကည္ျခင္း ရွိ၏ဟုေျပာလ်က္၊ အက်င့္ကို မက်င့္ ဘဲေနလွ်င္ အဘယ္အက်ဳိးရွိသနည္း။ ထုိယံုၾကည္ျခင္း သည္ ထုိသူကုိကယ္တင္ႏုိင္သေလာ့။
၁၅ ညီအစ္ကိုႏွမတို႔သည္ အဝတ္အခ်ည္းစည္းရွိ၍ ၊ ေန႔တိုင္းစာရေသာ အစာမရွိေသာ အခါ၊
၁၆ သင္တို႔တြင္ တစံုတေယာက္ေသာသူက၊ ၿငိမ္ဝပ္စြာ သြားၾကေလာ့။ ေႏြးၾကေလာ့။ ဝၾကေလာ့ဟု ေျပာလ်က္၊ သူတို႔ကိုယ္ႏွင့္ေတာ္ေလ်ာ္ေသာ  အသံုးအေဆာင္ကိုမေပး ဘဲေနလွ်င္ အဘယ္အက်ဳိးရွိသနည္း။
၁၇ ထုိနည္းတူ၊ အက်င့္ႏွင့္ ကင္းေသာ ယံုၾကည္ျခင္း သည္ တပါးတည္းရွိေသာ  ေၾကာင့္အေသျဖစ္၏။
၁၈ တနည္းကား၊ သင္သည္ယံုၾကည္ျခင္း ရွိ၏။ ငါသည္အက်င့္ရွိ၏။ သုိ႔ျဖစ္၍ သင္သည္ အက်င့္မရွိဘဲသင္၏ ယံုၾကည္ျခင္း ကိုျပေလာ့။ ငါမူကား၊ အက်င့္အားျဖင့္ငါ၏ ယံုၾကည္ျခင္း ကိုျပမည္ဟု ေျပာစရာရွိ၏။

ဒီက်မ္းပိုဒ္ကိုေထာက္ရႈရရင္ ရွင္ယာကုပ္ေျပာတာရွင္းရွင္းေလးျဖစ္ေၾကာင္းေတြ႕ရမွာပါ။ ဘုရားသခင္က ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္၊ယုံၾကည္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ေပးထားပါတယ္။ အဲဒီယုံၾကည္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ကယ္တင္ျခင္းရတယ္ဆိုေပမယ့္ ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေသတဲ့အခ်ိန္မွာေကာင္းကင္ဘုံမွာ အျပည့္အဝခံစားရပါမယ္။ ကယ္တင္ျခင္းကလည္းရရျပီးသား။ ဒါေပမယ့္ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံမဝင္ခင္ အဲဒီၾကားထဲမွာ မိမိရဲယုံၾကည္ျခင္းကို ေကာင္းေသာအမႈအက်င့္ အထူးသျဖင့္ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦးအေစခံျခင္း၊ တစ္ဦးကိုတစ္ဦး သနားၾကင္နာျခင္းစေသာ အရာေတြနဲ႕ သက္ေသမျပႏိုင္ဘူးဆိုရင္ ကၽြန္ုပ္တို႔ရဲ႕ ယုံၾကည္ျခင္းဟာ ေသေနေသာယုံၾကည္ျခင္းျဖစ္တယ္၊ ေသေနေသာယုံၾကည္ျခင္းကဘယ္လိုကယ္တင္ျခင္းကို ေပးႏိုင္မလဲဆိုတာ ရွင္ယာကုပ္က ျပန္ေျပာထားပါတယ္။
ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာ ဒုတိယေစာင္ ၂း၈
အေၾကာင္းမူကား ဆိုးယုတ္ေသာသူတို႔အလယ္တြင္ ေနထိုင္ခဲ့ေသာထိုေျဖာင့္မတ္သူသည္ မိမိေတြ႕ျမင္ၾကားသိခဲ့ရေသာ မေကာင္းမူမ်ားေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ မိမိ၏ ေျဖာင့္မတ္ေသာ စိတ္ဝိညာဥ္၌ အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရေလ၏။


ေနာက္က်မ္းပိုဒ္တစ္ခုၾကည့္ရေအာင္
ေကာရိန္႔သုၾသဝါဒစာ ပထမေစာင္ ၂း ၁၅
ဝိညာဥ္နွင့္ဆိုင္ရာကိုလိုက္နာ က်င့္ၾကံသူတုိ႔သည္ အရာခပ္သိမ္းကိုစီရင္ဆုံးျဖတ္ျပီး သူကိုယ္တိုင္မွာမူ မည္သူ၏စီရင္ဆုံးျဖတ္ျခင္းကိုမခံရေပ။
ဆိုျပီးစိန္ေပါလ္က ဆိုထားပါတယ္။
အခုလိုအခ်ိန္ခါေတြ အထူးသျဖင့္ ကက္သလစ္ေတြကိုစြပ္စြဲေျပာဆိုတဲ့ သင္တို႔ရဲ႕ေကာင္းမႈကုသိုလ္ျပဳျခင္းေတြ ႏိုဗီနာျပဳလုပ္ျခင္းေတြဒါမွမဟုတ္ စကၠရမင္းတူးခံယူျခင္းေတြဟာ မလိုဘူး ယုံၾကည္ရင္ ကယ္တင္ျခင္းရျပီဆိုတဲ့သူေတြလြဲေနတာကေတာ့ သံေပါလူးျဖစ္ေစ၊သံေပတရူးျဖစ္ေစ အဲဒီအခ်ိန္အခါက သူတို႔ေျပာေနတာေတြက ဂ်ဴးလူမ်ိဳးေတြကို ေျပာေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးေတြဟာ မိုးဇယ္ရဲ႕တရားဥပေဒကိုဘဲ ခံယူျပီးေတာ့ သခင္ခရစ္ေတာ္ကိုလက္မခံတဲ့သူ၊ လက္မခံခ်င္တဲ့အေျခအေနေတြမွာရွိေနတဲ့သူေတြကို ေျပာတာျဖစ္ပါတယ္။ အဓိကသူတို႔ေျပာခ်င္တာက မင္းတို႔ဂ်ဴးလူမ်ိဳးေတြ ဘယ္ေလာက္ဘဲ ဒီဥပေဒေတြရဲ႕ေအာက္မွာေကာင္းတဲ့အရာေတြကိုဘယ္ေလာက္ဘဲလုပ္ပါေစ သခင္ခရစ္ေတာ္ကိုမယုံၾကည္ဘူးဆိုရင္ ကယ္တင္ျခင္းမရႏိုင္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာခ်င္တာျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္မ်ိဳးေျပာရရင္ ယုံၾကည္ျခင္းကိုေဘးဖယ္ထားျပီးေတာ့ ေကာင္းမႈတစ္ခုတည္းနဲ႕ေကာင္းကင္ ဘုံေရာက္ဖို႔ၾကိဳးစားေနတဲ့ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးေတြကို အဲဒီေခတ္၊အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေျပာေနတာျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔ဟာ ခရစ္ေတာ္ကိုယုံၾကည္ျခင္းမရွိဘူး၊ ဒါ့အျပင္ ကယ္တင္ျခင္းကို လက္ခံျခင္းမရွိဘဲနဲ႕ ပညတ္ေတာ္ ၁၀ ပါးနဲ႕ မိုးဇယ္ေပးထားတဲ့ဥပေဒေတြကိုဘဲလုပ္ရင္ ငါတို႔လည္းေကာင္းကင္ဘုံေရာက္မယ္ ဆိုျပီးခံယူေနၾကတဲ့ အဲဒီအခ်ိန္က ဂ်ဴးေတြကိုေရးေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြႏ္ုပ္တို႕ယုံၾကည္ျခင္းရရွိျပီးသားသူေတြအတြက္က်ေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္သြားမလဲ သံေပါလူးနဲ႕သံေပတရူးေျပာခ်င္က ေကာင္းမႈဘယ္ေလာက္လုပ္လုပ္ ယုံၾကည္ျခင္းကိုလက္မခံရင္ ေကာင္းကင္ဘုံမေရာက္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ယုံၾကည္ျခင္းကိုလက္ခံထားျပီးေတာ့ေကာင္းမႈ(အက်င့္)မလုပ္ရဘူးလို႔ေျပာေနတာမဟုတ္ဘူး၊ ယုံၾကည္ျခင္းကိုလက္ခံထားျပီးေတာ့ ေကာင္းမႈလုပ္တာဟာ ယုံၾကည္ျခင္းနဲ႕ဆန္က်င္ေနတယ္၊အပိုေတြျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ဘဲလုပ္ျပီးေတာ့ ယုံၾကည္ျခင္းကိုလက္မခံလို႔ သူတို႔က ေျပာေနတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ခရစ္ေတာ္ကိုအသက္သခင္အျဖစ္ယုံၾကည္ျခင္း၊ ဘုရားေပးတဲ့ေက်းဇူးေတာ္ကိုလက္ခံျခင္းျပီးေတာ့ေကာင္းမႈကုသိုလ္ျပဳျခင္းဆိုတာဟာ သံဟဇာတျဖစ္ျပီးေတာ့ ျပဳလုပ္ရမယ့္ အရာျဖစ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ေျပာထားပါတယ္။ မသဲ ၂၅ း ၃၁-၄၆ ကိုရႈရန္။
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ တရားဥပေဒေအာက္မွာေနတယ္ဆိုတဲ့သူေတြက သူတို႔ကိုတရားစီရင္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံမွာလက္မခံတဲ့အတြက္ သူတို႕ဘာမ်ားအမွားလုပ္ခဲ့မိလို႔လဲလို႔ ေမးတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သခင္ခရစ္ေတာ္က ငါေရငတ္တဲ့အခ်ိန္မွာ သင္တို႕ငါ့ကိုေရမေပးဘူး၊ ငါေထာင္က်တ့ဲအခ်ိန္မွာ လာမၾကည့္ဘူးဆိုျပီး Good Work of Mercy၊ေကာင္းေသာအမႈကုိလ်စ္လ်ဴရႈခဲ့ၾကတဲ့ တရားဥပေဒေအာက္မွာ ေနခဲ့ၾကတဲ့သူေတြကို ေကာင္းကင္ဘုံက လက္မခံဘူးဆိုတာကို သခင္ေယဇူးရဲ႕တရားေဟာခ်က္မွာ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းကိုေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါေလးက အင္မတန္မွကို ရွင္းေနပါတယ္။
ေနာက္ဥပမာတစ္ခုကိုၾကည့္ရေအာင္။။ ေကာင္းေသာဆာမာရိတန္အေၾကာင္းပါ။ ေနာက္ဆုံးမွာ သခင္ေယဇူးက သင္တို႕လည္းထိုနညးတူျပဳၾကေလာ့လို႔ဆိုထားပါတယ္၊ အဲဒီေတာ့ ေကာင္းမူကုသိုလ္ျပဳျခင္းက ယုၾကည္ျခင္းကိုဆန္႔က်င္တာမဟုတ္ဘဲနဲ႕ ဘုရားသခင္ေပးသနားတဲ့ ယုံၾကည္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ရဲ႕ေအာက္က အသီးအပြင့္သက္ေသသာျဖစ္ပါတယ္။ ယုံၾကည္ျခင္းကို မလက္ခံဘဲနဲ႔ ေကာင္းေသာအမႈကိုျပဳျခင္းက မလုံေလာက္ပါဘူး။ ေကာင္းေသာအမႈကိုျပဳျပီး ယုံၾကည္ျခင္းကိုလက္ခံျခင္းက ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေရာက္ေစဖို႔ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူး၊ယုၾကည္ျခင္းနဲ႕ေကာင္းေသာအမႈဆိုတာ အဲဒါျဖစ္ပါတယ္။
ကယ္တင္ျခင္းလည္းလိုအပ္ေနတယ္၊ယုံၾကည္ျခင္းကိုလက္မခံဘဲနဲ႕ ေကာင္းမႈေတြဘယ္ေလာက္လဲလုပ္လုပ္အလားဘဲ။ ကယ္တင္ျခင္းကလည္းရျပီ၊ေက်းဇူးေတာ္ကိုလည္းရျပီ၊ ယုံၾကည္ျခင္းကိုလည္းလက္ခံထားျပီး ေကာင္မႈကုသလိုလ္လုပ္တာ ဘာမွျဖစ္မသြားဘူး ပိုေတာင္ေကာင္းလာတာျဖစ္တယ္။
 ေနာက္ဆုံးအေနနဲ႔ ကက္သလစ္ေတြဟာ သခင္ခရစ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္မွသာလွ်င္ ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ကိုရရွိမယ္ဆိုတာကိုယုံၾကည္ပါတယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ႕ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္ ယုံၾကည္တဲ့အတြက္ ေကာင္းမႈေတြကိုလုပ္တာျဖစ္ပါတယ္။
(CCC.၂၀၁၁) ခရစ္ေတာ္သခင္၏ ေမတၱာေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏ေရွ႕ေတာ္၌ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကုသိုလ္ရရွိမႈ၏အရင္းအျမစ္ျဖစ္သည္။ ေက်းဇူးေတာ္သည္ ခရစ္ေတာ္သခင္၌ လက္ေတြ႕က်ေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္ေပါင္းစပ္ေစျခင္းျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏အျပဳအမႈမ်ားကို သဘာဝထက္လြန္ကဲျခင္းအဆင့္သို႔ ျမွင့္တင္ေပး၍ ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္ႏွင့္ လူတို႔ေရွ႕တြင္ ကုသိုလ္ျဖစ္ေစသည္။ ရဟႏာၱအရွင္သူျမတ္တို႔သည္ မိမိတို႔၏ကုသိုလ္မ်ားကို ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္သက္သက္ျဖစ္သည္ဟု ေအာက္ေမ့ၾကသည္။ 
င္ယာ္က်မ္းပိုဒ္ျပန္ၾကည့္ရေအာင္ န္ၾကည့္ရေအာင္ နဲ႔ ဘယ္လိုမွဆန္က်င္ဘက္ျဖသ္နကိုနားလည္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ္

Joseph Khai

No comments:

Post a Comment